Kaupade tagastamine!

Kui internetist ostetud kaup mingil põhjusel ei sobi siis on võimalik 14 päeva jooksul tagastada. Tagastatud kaup peab olema kasutamatta,originaalpakendis koos kõigi markeeringute ja etikettidega.

Tagastamisõigus ei kehti toodetele mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada nagu näiteks kosmeetikatooted!

Raha tagastatud kauba eest kantakse samale arveldusarvele, millelt tasuti kauba eest,kuid mitte hiljemalt kui 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest müüja poolt.

Kauba tagastamine Smartpostiga Saue Maximasse tel. 5883 8078 

Kauba saatekulud tagastamisele ei kuulu!



Kuidas tellida meie e-poest?

Kõigepealt valides tootekataloogist endale sobiku toote.Toote juures on kirjas,kas antud toode on laos või mitte? Kui toode on "laos" siis on ka kirjas mitu tk.laos on.Samuti toote juures on info,kus saate valida toote "värvi" või "suuruse", vajutades vastavale nupule.Seejärel lisage kogus, kasutades  nuppe + või - .

näide2

Kui toode on otsas siis on kirjutatud "pole laos" või kui toodet on võimalik tellida siis kiri "tellimisel".

Kui eelnevad toimingud on tehtud, saate lisada toote ostukorvi, selleks liigutage kursor sobiva toote peale ja vajutage nuppu "Lisa ostukorvi". Avaneb aken, kus on näha ostukorvis olevat toodet ning seal valige kas "jätkata ostlemist" või "vormistada tellimus". Kui soovite veel tooteid lisada siis vajutage "jätkata ostlemist" ja lisage tooteid niipalju kui soovite liikudes edasi antud nuppudega.Kui kõik soovitud tooted on ostukorvis siis mine kursoriga ostukorvi peale ja vajuta nuppu"mine kassasse". Ekraanile ilmub "ostukorvi sisu" kus vajadusel saate veel tellimust muuta,kas "kogust" + või - märgiga liikudes või tühistada tellimus,vajutades "prügikasti" märgile.Ostukorvi sisus saab kasutada ka sooduskupongi vasakul pool olevas nurgas,sisestades lahtrisse "kupongil" antud numbri.Peale seda vajutage "OK" ja soodustus kuvatakse kas toote või toodetele,mis on näha ostukorvi sisus.

Edasi liikudes valige, kuidas soovite ostu sooritada, kas "külalisena" või soovite "registreeruda püsikliendiks".Soovitame registeerida püsikliendiks,kui Teil on plaanis ka edaspidi oste sooritada meie e-poest,sel viisil on järgmise ostu sooritamisel palju lihtsam ja kiirem ostuprotsess,kuna andmed on juba sisestatud,valides vaid saatmismeetodi ja makseviisi.

Mõlemal juhul tuleb eelnevalt täita lahtrid isikuandmetega (kliendi isikuandmed on konfidentsiaalsed ning ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele).

Peale andmete sisestamist tuleb saatmise meetod valida ja linn või asula, kuhu ja kuidas pakk toimetatakse.

Kui asukoht on valitud,valige makseviis.

Viimane samm tellimuse vormistamisel on tellimuse kinnitamine, vajutage "kinnitage tellimus". Kui aga soovite kasutada teist makseviisi, vajutage "teised makseviisid".Peale tellimuse kinnitamist tuleb Teie meilile arve ning peale arve tasumist saadetakse kaup teele. Pakk jõuab kliendini 1-3 tööpäeva jooksul.